De eerste 2 maanden van dit kampeerseizoen zitten er al weer op! We hebben de afgelopen weken meer zon gezien, dan regen. We hebben veel blije gasten al mogen ontvangen, dus voor ons is het tweede seizoen van onze camping goed begonnen! Dankjewel aan al onze gasten!

Tweede seizoen voor ons

Jansen


Wij zijn Dennis en Elsa Jansen en samen met onze twee kinderen wonen wij in Noordschans. Sinds april 2025 hebben wij een kleine camping. Wanneer zien we jou?


Berichtnavigatie


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *